Ga naar inhoud

Welcome to import-forum.nl
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Foto

[Taobao] Chinese Agents

• Please log in to reply
328 reacties op dit topic

Skaffa

Skaffa

Actief Lid

• Leden
  • 63 Posts:

Ik zit nogsteeds bij CSSbuy, was geneigd over te stappen naar Basetao, maar blijkbaar kan je daar alleen maar per 5$ je account aanvullen ipv een exact bedrag?

RC Quadcopter_Everbuying

sudres

sudres

Senior Lid

• Leden
  • 113 Posts:

Ik zit nogsteeds bij CSSbuy, was geneigd over te stappen naar Basetao, maar blijkbaar kan je daar alleen maar per 5$ je account aanvullen ipv een exact bedrag?

Neejoh, kan met elk willekeurig bedrag via ideal en paypal.
  • Skaffa likes this

Rufaigulu

Rufaigulu

Lid

• Leden
  • 10 Posts:

wat zijn de verzendkosten bij cssbuy en basetao.

robin5496

robin5496

DOPE GOD

• Ervaren leden
  • 1044 Posts:
  • LocationBora Bora

wat zijn de verzendkosten bij cssbuy en basetao.

hiervoor heb je de knop cost estimate

Please Login or Register to see this Hidden Content

Skaffa

Skaffa

Actief Lid

• Leden
  • 63 Posts:

Neejoh, kan met elk willekeurig bedrag via ideal en paypal.

Nog niet kunnen vinden :P

Manni

Manni

Senior Lid

• Ervaren leden
  • 448 Posts:

Kwestie van zoeken...

Chooet

Chooet

Nieuw lid

• Leden
  • 6 Posts:

Ik ga voor het eerst schoenen bestellen bij MisterTao maar ik kan weinig nike/adidas schoenen vinden, ligt dat aan mij? De site geeft ook aan dat de site vandaag wordt vernieuwd misschien ligt het daaraan. Ik het dit forum een beetje doorgelezen maar ik heb begrepen dat je beter per paar kan laten versturen? Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag!

Bij voorbaat dank!

Taobao

Taobao

Nieuw lid

• Rookies
  • 1 Posts:

Ik ga voor het eerst schoenen bestellen bij MisterTao maar ik kan weinig nike/adidas schoenen vinden, ligt dat aan mij? De site geeft ook aan dat de site vandaag wordt vernieuwd misschien ligt het daaraan. Ik het dit forum een beetje doorgelezen maar ik heb begrepen dat je beter per paar kan laten versturen? Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag!

Bij voorbaat dank!

Ik vermoed dat MisterTao in dat geval producten van deze merken heeft geblokt om merkrecht issues te voorkomen. 

Gr, Sander

FredieOv

FredieOv

Nieuw lid

• Rookies
  • 1 Posts:
Kwil bestellen bij taobao maar ksnap er geen bal van...

2 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 2 gasten, 0 anonieme gebruikers