Ga naar inhoud

Welcome to import-forum.nl
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Foto

[Review] Gillette Double Edge Scheermes Uit China!

Let op! Verouderd Topic.

Guest, De laatste post van dit Topic is 30 dagen oud. Let erop dat je post zinvol is, of maak zo nodig een nieuw Topic aan om te voorkomen dat dit Topic onnodig omhoog wordt geschopt.

• Please log in to reply
11 reacties op dit topic

Dennis

Dennis

• Leden
  • 1864 Posts:

*
POPULAIR

oszi12.jpg

Merk: Gillette                           
Type: Double Edge

Prijs: €2,40
Site: 

Please Login or Register to see this Hidden Content

Link: 

Verzendtijd: 19 dagen (China Post)

Eerste indruk:

19 Dagen geleden bestelde ik dit scheermes, want tja, voor dat geld wilde ik het wel even proberen! Ook had ik al van menig andere China Shoppers gehoord dat dit toch wel een aanrader was. Scheermesjes uit China is niet zo populair, vooral omdat er veel (slechte) namaak in omloop is en je het beter kunt vermeiden, maar goed, dit trok toch wel even mijn aandacht.

Het gaat hier om de zogeheten 'Double Edge Scheermes'. Double Edge betekent niet veel meer dan tweezijdig, ofwel aan beide zijden zit een snijgedeelte. Het scheermes wordt geleverd incl. 1 mesje. Over het algemeen gaat zo'n mesje 5 á 7 scheerbeurten mee. 

25pqtrp.jpg

2ibm8v4.jpg

Het Scheermes:

Hoewel ik in het begin nogal huiverig was over scheermesjes uit China, is dat in één klap verdwenen nadat ik dit scheermes had uitgepakt! Het handvat is gemaakt van plastic, op zich niks mis mee, ligt fijn in de hand en voelt stevig aan. Verder bestaat de kop uit 2 elementen welke je aan de houder bevestigd door middel van schroefdraad. Het voelt allemaal gewoon erg stevig en degelijk aan, niks op aan te merken dus! Verder krijg je er 1 mesje bijgeleverd, bij het openmaken heb ik meteen al m'n hele vinger opengehaald. Dus ja, scherp is die zeker! Het mesje bevestig je tussen de 2 elementen, vast draaien en je kunt beginnen met scheren. Uiteraard doe je dat dan met goede Scheerzeep en een mooie kwast  :boss:

15dno3.jpg

15f6g07.jpg

fvvkb5.jpg

Is dat nou echt goedkoper?

Jazeker! De houder is een eenmalige aanschaf. Daarnaast kun je ook gewoon de mesjes uit China halen.

; Heb je 100 mesjes voor €26,- daarmee kun je wel even vooruit. Natuurlijk kun je ook wat goedkopere mesjes aanschaffen, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Het is wel even oefenen of op een juiste manier te scheren. Het werkt net even anders dan een gewoon scheermes. Ik raad je dus ook aan om niet meteen een 'Full Body Shave' te gaan doen, omdat ik dan kan zeggen dat je geen Blue Blades meer heb, maar Blue Balls!

Even oefenen dus! Maar als je het eenmaal door heb wil je nooit meer terug!

Conclusie:

Een echte aanrader! De houder is van mooie kwaliteit, de componenten zitten goed in elkaar en de mesjes zijn schep. Vlijmscherp! 

Het is even oefenen, maar met de juiste vaardigheid scheer je niet alleen goedkoper, maar ook een stuk gladder. 

4j6ryp.jpg

2zhe8n9.jpg

35a7s50.jpg

• Niekh03, d4nny, ChrisNL and 12 others like this

RC Quadcopter_Everbuying

Destiny23

Destiny23

Actief Lid

• Leden
  • 66 Posts:

mooie review !

en hele mooie foto's !

tip: gebruik hiervoor de vergulde hand scheerzeep 

Balotelli

Balotelli

Senior Lid

• Leden
  • 211 Posts:

Een erg mooie revieuw.

Ik ga hem zeker ook halen door jouw :thumbsup:

Amersfoorter

Amersfoorter

Actief Lid

• Leden
  • 79 Posts:

Blue balls haha, goede review!

luukg

luukg

Actief Lid

• Leden
  • 77 Posts:
Nette revieuw. Zit zelf al lang te twijfelen over een open scheermes maar die zijn nog al duur hier en geen idee of me dat gaat bevallen. Verstuurd vanaf mijn LT26i met Tapatalk

smoky

smoky

Mini-Veteraan

• Ervaren leden
  • 970 Posts:

heb 'm ook gehaald, goeie kwaliteit :D

de mesjes van m'n pa passen erin, dus heb nog wel ff een voorraad.

Sheva

Sheva

Mini-Veteraan

• Ervaren leden
  • 625 Posts:

Veel te dure mesjes man. Op Ebay zijn Astra's te vinden, 8 euro voor 100 zeer scherpe mesjes.

Maar beter eerst een samplepack proberen, dat kan via deze link:

Via de bovenstaande link kun je goedkoop samplepackjes krijgen. Dan kun je veel verschillende mesjes proberen.

Edit: Nog maar wat mesjes voor de liefhebber trouwens ;)

En wat mesjes + kwastjes:

Nog een edit: Ook dat houdertje maar besteld. Heb er al een staan, maar wil deze wel proberen.

• sweetBrunette, Dennis, darkmoon and 1 other like this

Lampje

Lampje

Lid

• Leden
  • 38 Posts:

@ Dennis Woow super mooie en uitgebreide review! Na lang twijfelen ga ik er ook maar een aanschaffen, met dank aan je review :ode:

@ Sheva, tnx voor de info!

Dennis

Dennis

• Leden
  • 1864 Posts:

Veel te dure mesjes man. Op Ebay zijn Astra's te vinden, 8 euro voor 100 zeer scherpe mesjes.

Maar beter eerst een samplepack proberen, dat kan via deze link:

Via de bovenstaande link kun je goedkoop samplepackjes krijgen. Dan kun je veel verschillende mesjes proberen.

Edit: Nog maar wat mesjes voor de liefhebber trouwens ;)

En wat mesjes + kwastjes:

Nog een edit: Ook dat houdertje maar besteld. Heb er al een staan, maar wil deze wel proberen.

Ah! Bedankt voor de linkjes. Een leuke toevoeging aan de review. Ik zal ze zometeen toevoegen aan de OP.

Ben

Ben

Senior Lid

• Ervaren leden
  • 423 Posts:
Mooie revieuw! Zoals we zijn gewend van jou!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Let op! Verouderd Topic.

Guest, De laatste post van dit Topic is 30 dagen oud. Let erop dat je post zinvol is, of maak zo nodig een nieuw Topic aan om te voorkomen dat dit Topic onnodig omhoog wordt geschopt.

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers