Ga naar inhoud

Welcome to import-forum.nl
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Foto

Teleurstellende Ervaring Met Mallaid (Ccsbuy)

Let op! Verouderd Topic.

Guest, De laatste post van dit Topic is 30 dagen oud. Let erop dat je post zinvol is, of maak zo nodig een nieuw Topic aan om te voorkomen dat dit Topic onnodig omhoog wordt geschopt.

• Please log in to reply
5 reacties op dit topic

tanteriekie

tanteriekie

Actief Lid

• Leden
  • 46 Posts:

Ik zal mijn teleurstellende ervaring met Mallaid hier even uitleggen.

De eerste keer dat ik via mallaid een product had gekocht bleek dat ze het verkeerde horloge hadden verstuurd. Het leek totaal niet op wat ik had besteld. Toch aangegeven hier geen punt van te maken. omdat deze ook wel om aan te gluren was. Deze is inmiddels aan forumlid Sheva. Toevallig staat er ook een "black on black", die verdacht veel op deze lijkt, op markplaats te koop voor een veelvoud van waar ik hem voor heb verkocht ...............

De tweede aankoop:

Ik wilde graag nog een aankoop doen waarvan ik ook het merk en type niet zal vernoemen. Er staan er verscheidene op Taobao in meerdere prijsklasses. Om de aankoop iets te vereenvoudigen had ik Mallaid ingeschakeld. De eerste verkoper gaf niet thuis. Bij de tweede welke ik zelf had aangegeven was het voor mallaid niet duidelijk welke kleur het moest worden terwijl de code van de klok de kleur aangeeft. Goed, ik moest mijn mailadres doorgeven zodat hun een foto naar mij konden sturen ter controle, zodat hun de aankoop zouden kunnen doen.

De foto was verzonden vanaf een ccsbuy-account.

Ik had hun gezegd het horloge pas te versturen na mijn goedkeuring van de door hun gemaakte foto's van het horloge wat zou worden verstuurd. Dat is goed gegaan.

Na een tijd wachten had ik uit de vorige ervaring eigenlijk mijn pakketje al verwacht voordat we een weekje weg waren met hemelvaart, maar dat viel tegen. Bij terugkomst en het lezen van de post zei mijn vrouw dat het genoemde pakketje waarschijnlijk nooit zou aankomen, want er lag een brief van SNB-React waarin werd vermeld dat het een namaak product betrof en ....... bla bla bla. Niet op gereageerd.

Ik had dit feit voorgelegd bij mallaid en ik enige service zoals misschien nog een keer opsturen of een refund wel had verwacht. Ik heb het product immers niet ontvangen. Bij meerdere verkopers is dit een normale gang van zaken. Bij mallaid niet. Daar begrepen ze de hele situatie niet of wilden ze het niet begrijpen. Na vele malen heen en weer te hebben gepost ben ik helemaal klaar met ze. Geen service is klant kwijt. Zo simpel is dat.

Nu had ik nog wat geld op mijn account. Ik had aangegeven dat ze dit konden overmaken naar mijn rekening. Na een tijdje mijn account gecontroleerd en het geld was weg. Mooi, dan zal het wel zijn overgemaakt ........ nou dat dus ook niet. Geld weg. En ze reageren helemaal niet meer. Niet op hun website en niet via het service mailadres.

Wees dus gewaarschuwd.

Ik heb daarna nog een echte chinees gekocht om te kijken of ze mijn pakketje bij de douane zouden controleren. Het pakketje was niet open geweest. maar dat terzijde.

Ik ga nu voor de authentieke horloges. Je zal me hier dus weinig meer tegenkomen. Dus jammer genoeg ook geen review van het prachtige product wat ik had besteld.

Bedankt voor het lezen.

• Potatoe likes this

RC Quadcopter_Everbuying

Potatoe

Potatoe

Mini-Veteraan

• Leden
  • 552 Posts:
  • LocationCompton

Kan Mallaid opzich niks aan doen man,

maar tis gewoon klote

• xKobra likes this

tanteriekie

tanteriekie

Actief Lid

• Leden
  • 46 Posts:

Kan Mallaid opzich niks aan doen man,

maar tis gewoon klote

Lezen en dus begrijpen wat er staat blijkt toch moeilijk te zijn

Potatoe

Potatoe

Mini-Veteraan

• Leden
  • 552 Posts:
  • LocationCompton

Lezen en dus begrijpen wat er staat blijkt toch moeilijk te zijn

Dat de zending wordt gepakt door de Douane ligt toch niet aan Mallaid?

Dat ze verkeerde horloge opsturen wel maar voor OP gaat t om de 2de verzending toch mogoltje

• xKobra likes this

tanteriekie

tanteriekie

Actief Lid

• Leden
  • 46 Posts:

Dat de zending wordt gepakt door de Douane ligt toch niet aan Mallaid?

Dat ze verkeerde horloge opsturen wel maar voor OP gaat t om de 2de verzending toch mogoltje

.

Valentino123

Valentino123

Lid

• Leden
  • 20 Posts:

Deze is inmiddels aan forumlid Sheva. Toevallig staat er ook een "black on black", die verdacht veel op deze lijkt, op markplaats te koop voor een veelvoud van waar ik hem voor heb verkocht ...............

En hij mag het niet voor meer verkopen dan de prijs die hij aan jou betaald heeft?

Ik denk ook dat jij maar beter niks meer in China kan bestellen, en al helemaal niet op Taobao. Jij begrijpt er duidelijk helemaal niks van.

Ik denk ook dat jij beter helemaal niks meer uit China kan halen, en al helemaal niet van Taobao. Je begrijpt er duidelijk niks van. Van de rol van een agent niet en van de douane niet

• Potatoe and basje050 like this

Let op! Verouderd Topic.

Guest, De laatste post van dit Topic is 30 dagen oud. Let erop dat je post zinvol is, of maak zo nodig een nieuw Topic aan om te voorkomen dat dit Topic onnodig omhoog wordt geschopt.

3 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 3 gasten, 0 anonieme gebruikers