Ga naar inhoud

Welcome to import-forum.nl
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Foto

Automatisch Pakketjes Traceren - Compleet Vernieuwd! 8-26-2013

• Please log in to reply
177 reacties op dit topic

ImportMelvin

ImportMelvin

Actief Lid

• Leden
  • 72 Posts:
  • LocationNijmegen

De website is iets veranderd. Ik zal een update maken.

Porten naar MAC heb ik eigenlijk geen idee van, nooit geprobeerd. 

Deze versie heeft minder mogelijkheden omdat ik het wat overzichtelijker wilde en er waren klachten vanuit 17Track over het grote gebruik dankzij het automatische refreshen. Als maatregel blokeerde ze alle pakketjes met destination in nederland.  Daarom is dat niet meer mogelijk.

Update zal max enkele dagen duren. Ik zal het hier melden indien gereed.

Hey, Bedankt voor alle moeite. Maar heb nog een vraagje.

Zou je iets kunnen toevoegen zodat we als bij het oude progamma kunnen zien waar het pakket ervoor allemaal geweest is?

RC Quadcopter_Everbuying

waterkonijn

waterkonijn

Actief Lid

• Leden
  • 66 Posts:

hoi dravik

in posttrack begin ik nu ook chinees te krijgen (alleen china post)

ik zie dat op 17track de teksten iets veranderen wellicht dat het daardoor komt

heb zelf ook nog een vraag net als import melvin hier boven

ik zou ook graag in posttrack de status terug kunnen zien en de datum van wanneer de status was

verder ben ik er nog steeds blij mee want het scheelt een hoop werk

Bash

Bash

Senior Lid

• Leden
  • 125 Posts:

Bedankt! Heb er nu 4 pakketjes instaan. Alleen wat ik zo jammer vind, is dat alles in het capslock staat zoals ADD en REFRESH. Een bewerk optie om de titel van het pakket aan te passen mis ik ook wel.

Skootje

Skootje

Senior Lid

• Leden
  • 119 Posts:
  • LocationLeeuwarden

Leuk concept! Jammer dat de ┬┤State┬┤ niet in het engels staat vermeld. Ook mis ik iets van een auto-update knop. 

Oene Douma

Oene Douma

Nieuw lid

• Rookies
  • 1 Posts:

De website is iets veranderd. Ik zal een update maken.

Porten naar MAC heb ik eigenlijk geen idee van, nooit geprobeerd. 

Deze versie heeft minder mogelijkheden omdat ik het wat overzichtelijker wilde en er waren klachten vanuit 17Track over het grote gebruik dankzij het automatische refreshen. Als maatregel blokeerde ze alle pakketjes met destination in nederland.  Daarom is dat niet meer mogelijk.

Update zal max enkele dagen duren. Ik zal het hier melden indien gereed.

De enkele dagen zijn inmiddels al meer dan een maand, graag een update de status van de pakketten is de laatste tijd dramatisch.

Ik was altijd erg blij met dit programma.

larsnoen

larsnoen

Lid

• Leden
  • 10 Posts:

Top programma, gebruik m nu al 2 dagen en werkt perfect!

Dankjewel

boostie

boostie

Lid

• Leden
  • 33 Posts:

Iemand die dit nog werkend gebruikt? China airpost codes werken niet bij mij iig.

dravik

dravik

Senior Lid

• Leden
  • 170 Posts:

Iemand die dit nog werkend gebruikt? China airpost codes werken niet bij mij iig.

Geen idee of het nog werkt, er zijn nu eigen apps beschikbaar van 17track.net voor je telefoon.

3 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 3 gasten, 0 anonieme gebruikers