Ga naar inhoud

Welcome to import-forum.nl
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Foto

Automatisch Pakketjes Traceren - Compleet Vernieuwd! 8-26-2013

• Please log in to reply
177 reacties op dit topic

theslided

theslided

Senior Lid

• Leden
  • 269 Posts:

Geweldig! je bespaart mee en hoop tijd & moeite elke dag zeg!

gelijk al mijn 15 pakketjes die onderweg zijn erin gezet!

Nogmaals, Bedankt man!

• dravik likes this

RC Quadcopter_Everbuying

Stefan

Stefan

Senior Lid

• Leden
  • 332 Posts:
  • LocationNederland

Bedankt. Helaas geeft Norton een beveiligingsrisico aan (wat uiteraard een false positive is). Zou je het op de 1 of andere manier zo kunnen maken dat de detectie niet meer van toepassing is op de virusscanner(s)?

Silence

Silence

Senior Lid

• Leden
  • 200 Posts:
  • LocationZuid-Holland

Super nice, ga hem thuis gebruiken:)

• dravik likes this

dravik

dravik

Senior Lid

• Leden
  • 170 Posts:

Bedankt. Helaas geeft Norton een beveiligingsrisico aan (wat uiteraard een false positive is). Zou je het op de 1 of andere manier zo kunnen maken dat de detectie niet meer van toepassing is op de virusscanner(s)?

Helaas is dat niet mogelijk. Het komt omdat Norton (en de andere betere virusscanners doen dit ook) tegenwoordig met een online database werken waarin niet alleen virussen worden opgenomen maar alle programma's. Is het programma voor hun onbekend, word er een melding weer gegeven "Verhoogd beveiliging risico" oftewel, een voor hun onbekend programma dus ze kunnen niet met zekerheid zeggen dat het geen virus is.

Het is een vervelende maatregel voor de kleine software ontwikkelaars, helaas kan ik er niks aan doen. Je kunt hem toevoegen aan de vertrouwde programma's in je eigen virus scanner. Vertrouw je het programma niet, dan kun je hem ook in een 'sandbox' draaien, ik weet alleen niet of die dan de lijst met trackers kan opslaan.

JSMUNL

JSMUNL

• Banned
  • 1573 Posts:
  • LocationNederland.

Bedankt dravik !

• dravik likes this

notoriousss

notoriousss

Actief Lid

• Leden
  • 49 Posts:

Jammer dat je geen mac versie hebt/kunt maken. Wine/bootcamp installeren puur voor dit vind ik een beetje overkill ;).

[Edit]

Als ik je broncode mag, kan ik kijken wat ik er mee kan in Xcode.

bananegel

bananegel

Mini-Veteraan

• Leden
  • 464 Posts:

Zojuist een pakketje binnen gekregen, alleen de delete knop in het progamma werkt niet:p

JSMUNL

JSMUNL

• Banned
  • 1573 Posts:
  • LocationNederland.

Zojuist een pakketje binnen gekregen, alleen de delete knop in het progamma werkt niet:p

Bij mij wel :P

Luuq

Luuq

Mini-Veteraan

• Leden
  • 574 Posts:

De 'Copy' knop werkt bij mij niet.

dravik

dravik

Senior Lid

• Leden
  • 170 Posts:

Vreemd! bij mij werkt hij wel..eens kijken of er nog meer mensen tegen dit probleem aan lopen!

De 'Copy' knop werkt bij mij niet.

De copy knop hoort alleen de Track-code te kopiƫren van de geselecteerde regel. Doet hij dat wel?

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers